Na co czekam? Grudniowe premiery by Melomol


Dzisiaj przychodzę w nową kategorią. W przyszłości chciałabym pisać tutaj też o wielkich eventach, na których byłam, więc już teraz zacznę je wyszukiwać, a gdy się uda, będę na nie chadzać. Także ja zaczynam coś nowego, a grudzień kończy rok 2015. Szybko leci. Zobaczcie, co dla Was przygotowałam!

Nie uwierzycie, ale calutki dzień szukałam, poprawiałam, zmieniałam, usuwałam, psułam, dodawałam... szablony na bloga. Lubię zmiany. Pewnie nie raz jeszcze coś tutaj poprzekręcam, ale na razie się ogarniam i zostawiam tak, jak jest. Prócz działu wydarzenia, w którym jest jedna propozycja - ale święta tuż tuż, więc uznaję to za wynagrodzenie - wszystko zostaje. 

KSIĄŻKA

Wydawnictwo Czarna Owca przygotowało trzy książki, których opisy bardzo mnie zaintrygowały. Byłabym niezmiernie szczęśliwa, gdybym już mogła je przeczytać. Spodziewam się naprawdę wspaniałych opowieści.

Jak też możecie zobaczyć poniżej, przedstawiam dwa wydawnictwa związane z Gwiezdnymi Wojnami. Śmiało mogę nazwać grudzień, miesiącem Star Wars. W końcu wielka premiera się zbliża (patrz Film). Pierwsza z nich, Gwiezdne Wojny. Jak podbiły wszechświat, jest dokładnie o tym, o czym mówi tytuł. Ktoś postara się nam wytłumaczyć fenomen przygód Jedi. Druga z kolei to historia nie tylko znanych z filmowej sagi bohaterów takich jak Anakin Skywalker czy budzący grozę Imperator, ale także mniej znanych postaci z uniwersum Star Wars.




MUZYKA

Tym razem postarałam się odkryć nową muzykę. Oprócz znanego mi Coldplay'a oraz Europe, spodobała mi się muzyka Find Me i Baroness. Jeśli lubicie rock, heavy metal i wszelkie podgatunki, to serdecznie polecam się zapoznać.




FILM

To tutaj jest moja najukochańsza premiera, na którą długo, długo czekałam. Kolejny epizod. Miecze świetlne. Galaktyki. Gwiezdne Wojny! Czy komuś trzeba przedstawiać ten film? Nawet jeśli nie oglądał (niech to zrobi), to na pewno zna tytuł i kojarzy jakieś charakterystyczne elementy typu memy z Yodą. Przebudzenie Mocy wejdzie do kin 18 grudnia. Absolutnie nie można tego przegapić! 


WYDARZENIE

Judas Priest po sukcesie koncertu w Łodzi, wracają do Polski. Coś ostatnio się lubimy z legendami heavy metalu. Dodatkowo jako support wystąpi kultowe UFO. Dwa w jednym. Fanów czeka wspaniała zabawa.



Wiem, na pewno coś ominęłam, ale to co najciekawsze jest. Już teraz mogę życzyć Wam wielkich prezentów pod choinkę. Pochwalicie się nimi potem. Niech Moc będzie z Wami!

Podobało się? Udostępnij:

8 komentarzy :

  1. Oj, grudzień dla mnie to będzie jałowy miesiąc - nic dla siebie nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście coś ubogo, ale na styczeń szykuje sie sporo nowości ;)

      Usuń
  2. Bilet na premierę "Przebudzenia mocy" już kupiony <3 Teraz tylko czekać te prawie trzy tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega ciekawa jak to będzie wyglądało. Staram się nie czytać żadnych newsów, żeby nie psuć sobie niespodzianki :)

      Usuń
  3. W grudniowych nowościach chyba nie widzę nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, "Gwiezdne wojny"to cos na co tez czekam! Ale nie pojde raczej w dzien premiery, odczekam tak z tydzień, bo nie mam ochoty siedziec w zapelnionym po brzegi kinie.../Karolina

    OdpowiedzUsuń

Melomol © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka