10 Najlepszych Teledysków Lany Del Rey

TOP 10 Teledysków: Lana Del Rey


Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam, pomyślałam, że to jest to. Gdy ją usłyszałam, chciałam więcej. Przedstawiła coś nowego, odważnego, awangardowego i połączeniem retro klimatów ze współczesnością, zyskała sobie szerokie grono odbiorców. Do muzyki w stylu lat sześćdziesiątych, dodała klimatyczne teledyski, które oddają piękno, zaskakują i wciągają. Lana Del Rey przyszła do mnie z tym, czego szukałam. 


Lana Del Rey jest wspaniale wykreowaną postacią. Pasuje do tego, co tworzy, o czym śpiewa i co prezentuje. Po raz kolejny jestem zachwycona spójnym połączeniem przeciwności. Tego co stare oraz tego co nowe. Charakteru lubieżnej i szalonej dziewczyny z majestatem eleganckiej kobiety. Nie będę tutaj zwracać uwagi na jej zachowanie, sprawiające czasem wrażenie kogoś, kto uważa się za lepszego ani na to, że zarzuca się jej niewystarczające umiejętności wokalne. Nie o to chodzi. Po prostu zobaczcie, jak przedstawia się twórczość tej osoby. Wykorzystała wszystko co miała w najlepszy sposób, a jej oryginalny głos nie potrzebuję szerokiej skali, by zachwycić. 

Przedstawiam Wam moje TOP 10 teledysków Lany Del Rey. Amerykanki, która podbiła świat w 2012 roku utworem Born To Die, a  18 września 2015 roku zaprezentowała swój już czwarty album zatytułowany Honeymoon.  



10. National Athem 

Album: Born To Die | Rok: 2012 | Reżyseria: Anthony Mandler





9. Ultraviolence

Album: Ultraviolence | Rok: 2014 | Reżyseria: Francesco Carrozzini





8. Carmen

Album: Born To Die | Rok: 2012 | Reżyseria: Lana Del Rey





7. Sammertime Sadness

Album: Born To Die | Rok: 2012 | Reżyseria: Kyle Newman, Spencer Susser





6. Video Games

Album: Born To Die | Rok: 2011 | Reżyseria: Lana Del Rey





5. Tropico

Album: Paradise (EP) | Rok: 2013 | Reżyseria: Anthony Mandler





4.  Music To Watch Boys To

Album: Honeymoon | Rok: 2015 | Reżyseria: Kinga Burza





3. West Coast

Album: Ultraviolence | Rok: 2014 | Reżyseria: Vincent Haycock





2. Ride

Album: Paradise (EP) | Rok: 2012 | Reżyseria: Anthony Mandler





1. Born To Die

Album: Born To Die | Rok: 2011 | Reżyseria: Yoann Lemoine




Przedstawiając Wam ten ranking, chciałabym na koniec zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Powyżej znajdują się dwa nagrania, które można zaliczyć do filmów krótkometrażowych. Pierwszy z nich to Tropico, w którym zawarte zostały trzy utwory: Body Electric, Gods & Monsters oraz Bel Air. Kolejny to Ride, gdzie można wysłuchać emocjonującego monologu wokalistki. Ciesze się, że ktoś zdecydowała się na taki krok, ponieważ stanowi to inspirację dla wielu ludzi. Ja osobiście nie mogę oderwać oczu.

Ciekawostką jest też, że reżyserem klipu do Music To Watch Boys To z ostatniej płyty wokalistki, jest pochodząca z Polski Kinga Burza. Może się ona już pochwalić współpracą z Katy Perry czy Ellie Goulding, a my z kolei możemy pochwalić się Kingą Burzą. Także jak widać, wszystko jest osiągalne i również życzę Wam współpracy ze światowymi gwiazdami.

Tak wygląda mój ranking. A jak wyglądałby Wasz? :)

Podobało się? Udostępnij:

4 komentarze :

  1. A ja myślałam, że ta wokalistka ma na swoim koncie tylko dwie piosenki O.o
    Dobrze, że mnie uświadomiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słucham Lany, jednak kojarzę kilka jej piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podbnie jak Ty bardzo lubie tą artystkę za te same rzeczy co Ty. Jednakze nie wiedziałam jej wszystkich teledysków dlatego pora nadrobić zaległości za pomocą Twojego postu.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami słucham Lany, ale nie widziałam tych teledysków. Musze trochę przegrzebać youtuba i to nadrobić.
    ściskam :*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń

Melomol © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka