TAG: Albo Albo


Czas na kolejny TAG, bo jak już szaleć do szaleć. Za nominację od Aleja Czytelnika  bardzo dziękuję i zabieram się za odpowiedzi. Potem szykuję kolejną recenzję, którą chciałam napisać już dawno, ale bałam się, że nikogo nie zainteresuję. Jak wiadomo nie dowiem się, póki nie spróbuję, a tę pozycję chętnie Wam przedstawię. To do napisania!
  1. Wolisz trylogie czy może powieści jednotomowe?
    Zauważyłam, że lepiej czuję trylogie. Może dlatego, że dłużej mogę zostać z bohaterami, śledzić ich rozwój oraz przemierzać wykreowanym przez autora świat. Tak, zdecydowanie dlatego wolę trylogie. 
  2. Wolisz czytać autorki czy autorów?
    W sumie, to nie przywiązuję do tego większej wagi, ale jak na dzień dzisiejszy moje ulubione książki pochodzą od autorów. No tak wyszło, no...
  3. Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?
    Raz tu, raz tu. Chociaż księgarnie internetowe mogą być lepszym rozwiązaniem ze względu na niższe ceny i dlatego jestem bardziej skierowana w ich stronę. Aczkolwiek miałam niemiłe doświadczenie z jedną taką księgarnią, więc pod względem obejrzenia towaru wygrywa Empik, bo tam wiem co biorę i w jakim to jest stanie. 
  4. Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jak film czy serial?
    Zdecydowanie film, bo oglądanie serialu zajęłoby więcej cennego czasu.
  5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
    Oczywiście, że wolałabym pięć książek tygodniowo. Tak smutno odłożyć lekturę na półkę po pięciu stronach i wrócić do niej dopiero następnego dnia. Nawet nie zdążyłabym się wciągnąć w akcje. 
  6. Wolisz czytać w kółko dwadzieścia książek czy sięgnąć po nowe?
    Sięgać po nowe, bo pewnie kiedyś by mi się znudziło te dwadzieścia książek, a ja mam taką ochotę poznać coś nowego. Mam również lenia, który się nie chce ze mnie wyprowadzić, ale nie wiem już jak sobie z nim poradzić. Może przeczytam na ten temat kiedyś książkę. Jeśli macie propozycję, to byłabym wdzięczna za pomoc. 
  7. Wolisz czytać tylko jeden ulubiony typ literacki czy wszystko poza?
    Fantasyka ma ogrom tytułów, więc mogłabym czytać jeden typ literacki. 
  8. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
    Fizyczne. Nic nie zastąpi zapachu i dotyku papieru. E-booki mnie po pewnym czasie meczą, a już szczególnie moje oczy, które są mi potrzebne.
Nominuję:

Podobało się? Udostępnij:

19 komentarzy :

  1. Trzymam się z dala od tego TAGu. Nie potrafiłabym wybrać między dwoma możliwościami tylko jedną ;)
    Tobie wyszedł świetnie! ;) Krótko, szybko i na temat- to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba się zdecydować na jedno. Takie życie.
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  2. Ja również uważam że nic nie zastąpi zapachu i dotyku prawdziwego papieru. Osobiście mam już dosyć trylogii. Są one wyjątkowo kłopotliwe jeżeli chodzi o zakup. Zamiast mieć jedną książkę, muszę czekać i czekać aż ukaże się kolejna część :/
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznasz, że czekanie często sie opłaca? ;)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko biore udział w takich tagach, ale moim ulubionym jest Liebster Blog Awards.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com
    Zaczełam CIę obserwowac, bo ciekawie tu u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie tagi są przydatne dla czytelników, żeby poznać autora bloga, więc w większości chętnie biorę udział.
      Dziękuję bardzo. Również Cię zaobserwowałam ;)

      Usuń
  5. Lubię czytać przeróżne Tagi na blogach, tym bardziej kiedy moje odpowiedzi pokrywają się z odpowiedziami innych blogerów ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam czyta i e-booki i tradycyjne i w sumie nie ma dla mnie różnicy, jeśli chodzi o czytanie, ale jednak miło mieć książkę na półce!
    I co to w ogóle za pytanie to piąte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę mieć książkę na półce niż na dysku w komputerze.
      Co do pytania piątego, to są i tacy, którzy wolą 5 stron dziennie, więc jakieś tam sens ma. Ale nie dla nas :)

      Usuń
  7. Wiele mamy wspólnego! Na większość pytań odpowiadałam razem z Tobą ;) Piąteczka!

    Ja z e-bookami mam ten problem, że tyle korzystam z elektroniki, że gorzej zapamiętuję to, co przeczytałam na kindelku, od tego co czytałam na papierze... Karol Paciorek ostatnio o tym opowiadał. Niestety "tró".

    Zapraszam do mnie: www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oglądałam ten filmik Karola. Oczywiście się z nim zgadzam, ale czasami tak czy siak jest sie skazanemu na ebooka.

      Usuń
    2. Na przykład, gdy nie ma danej książki w bibliotece, a do księgarni za daleko lub zbyt drogo... :(

      Usuń
  8. Wiele odpowiedzi mamy podobnych :) Ja też ostatnio wolę np. trylogie ;)

    Ps zapraszam na wyzwanie książkowe, moze sie skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę i się zapoznam ;) Dziękuję za zaproszenie.

      Usuń
  9. Też niedawno robiłam ten TAG i również wolę trylogie, mam czas wczuć się w akcję i cieszyć się dłuższą przygodą z bohaterami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio zauważyłam, że pojawiło się na rynku tak wiele trylogii, że w sumie mam ich dosyć. Co rusz, to jakaś trylogia. A w dodatku znalezienie powieści jednotomowej graniczy z cudem, szczególnie w przypadku fantasy. Co do ebooków, to nie miałam okazji jeszcze spróbować tej formy lektury, ale wydaje mi się, że byłoby ciężko, a i wolałabym fizycznie posiadać książkę. Co nie znaczy, że mówię nie...
    Ten TAG jest trochę dziwny, na niektóre pytani odpowiedzi są tak oczywiste... (Np. 5 stron/5 książek...)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i ciekawy TAG :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag, z którego można coś się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Melomol © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka