Liebster Blog Award #4 #5

Liebster Blog Award

Naszła mnie ochota na zmiany jak widać. Uznałam,  że skoro to dopiero początek, to warto dobrze wystartować. Znalazłam sobie idealny szablon i taka uszczęśliwiona zaczęłam pod niego tworzyć i ogólnie go edytować. Niestety nie przewidziałam jednej małej sprawy. Mianowicie nie mogę nawet usunąć żadnych elementów, bez wykupienia jego pełnej wersji (albo jestem ślepia i jak ktoś wie, jak załatwić sprawę, żeby pokazywał się tylko jeden obrazek przed rozwinięciem posta, a nie dwa jak widać w poprzednim, to błagam o pomoc). Cóż, będę walczyć, dalej dopóki nie napisze sobie szablonu sama. Tymczasem wpadajcie na FACEBOOKOWĄ stronę tego bloga.

Przechodząc to właściwego tematu posta, to zapraszam do czytania odpowiedzi z LBA na pytania kolejnych wspaniałych blogerek!

Nominacja od Yelle

  1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
    Trudno mi mówić o ulubionej, bo trafiło się kilka wspaniałych opowieści, ale myślę, że jak odpowiem, iż jest to m.in. seria "Zwiadowcy" (tak, znowu), to nie skłamię. 
  2. Jaki jest twój ulubiony cytat z książki?
    "Jedyny pewny sposób na to, by coś osiągnąć, to nieustanne próbować i nigdy się nie poddawać". - Slivana De Mari
  3. Na jakim filmie zawsze ryczysz? Jest taki?
    Rzadko ryczę drugi raz, jak już oglądam po raz kolejny jakiś film. Pamiętam, że "Nimfomanka" mnie poruszyła, abo... "Pokuta". Tak poza tym, to staram się nie płakać na filmach, ani czytając książek czy słuchając muzyki. 
  4. Co byś zmówiła do jedzenia na swojej pierwszej randce-kolacji?
    Najchętniej, to bym nie jadła nic xD Nie lubię jeść przy kimś, a szczególnie jeśli jest to jedna osoba, która będzie na mnie skupiona. Gdybym miała już wybierać, to coś bezpiecznego (czyt. mało i nie zupa).
  5. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?
    Na pewno do Wielkiej Brytanii. Mój klimat. Lubie deszcz, więc to by pasowało. Ta atmosfera, którą można wyczytać z fotografii albo ludzie. Oczywiście nie zapominajmy o wspaniałych pisarzach oraz zespołach. Uwielbiam angielskie bandy.  I szwedzkie. 
  6. Masz jakieś ulubione miejsce/miasto w Polsce, gdzie lubisz przebywać?
    Radom! Tak, jak jadę do Radomia, to jest fajnie, bo zakupy, empiki itp. Kupiłam tam glany i mimo wszystko jest to dość rozwinięte miasto. Mało tam ładnych miejsc, ale dzieje się w nim. Tutaj jakieś samoloty, tam koncercik. Do niedawna nie wiedziałam, że są tam prawdziwe "dyskoteki rockowe". Nic nie przebije Warszawy, która mi się marzy, ale jak na razie Radom wystarczy. 
  7. Co cię skłoniło do pisania bloga?
    Ja i moje niepoukładane myśli. Nie wychodzi mi za bardzo poważne myślenie, ale za to pisanie tak. Przynajmniej mam taką nadzieję. Poza tym nie jest to mój pierwszy blog i po prostu to lubię. Taką pasje sobie znalazłam i nie mam zamiaru jej porzucać. Nie raz dzięki blogom, poznałam świetnych ludzi, którzy mieli ochotę mnie posłuchać w przeciwieństwie do tych, z którymi chodzę do szkoły, na spacery itd. Nikt w moim otoczeniu nie ma takich zainteresowań jak ja i nie zawsze chce mnie słuchać. Trzeba sobie radzić, więc piszę bloga.  
  8. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
    To się zmienia raz na rok, jak nie więcej, ale nigdy nie zrezygnowałam z truskawkowych. Jagodowe i jogurtowe też są pyszne. 
  9. Podróż w czasie. Gdzie w przeszłości chciałabyś wylądować?
    Średniowiecze. Chciałabym zbadać wzrokiem te brudne uliczki, kościoły. Przyjrzeć się z bliska zwyczajom mieszkańców danych miejsc.
  10. Masz jakąś ulubioną postać literacką? Jak tak to jaką?
    Znowu będą "Zwiadowcy". Zdecydowanie Halt. Nie był on tylko nauczycielem Willa, ale również moim. Podświadomie ciągle korzystam z jego rad i nawet używam jego zwrotów. Od początku intrygowała mnie jego tajemnicza postać. Jego mądrość, pewność siebie, odwaga, lojalność i oddanie są czymś, co mi zaimponowało. Nie zapominajmy również o jego charakterystycznym humorze. 
  11. Wierzysz w duchy?
    Nie. 

Nominacja od Książkocholiczka w Sieci

  1. Wolisz polskich, czy zagranicznych autorów? 
    I tych, i tych. Ważne, żeby pisali mi dobre książki ;) 
  2. Czy zdarzyło Ci się kupić książkę ze względu na okładkę? Jaka to była książka?
    Nie, nie zdarzyło mi się. Wszystkie moje książki są w 100% przemyślanymi zakupami. 
  3. Wolisz chodzić do kina, czy oglądać film na komputerze?
    Jeśli to jest wyczekiwany przeze mnie film, to najchętniej zobaczyłabym go na dużym ekranie. Jeśli nie lub oglądam coś z nudów, to komputer. To nawet wygodniejsze, bo nigdzie nie muszę jeździć, tylko zostać w swoim domu. 
  4. Jaki gatunek książek cenisz najbardziej? 
    Smoki, elfy, karły, krasnoludki, gadające zwierzęta, czarodzieje i inne fantastyczne stwory. Odpowiedź jest chyba jasna ;) 
  5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? 
    Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Czasami mam taką ochotę czegoś posłuchać, że aż mnie nosi i tylko myślę, jak się dorwać do YT, spotify czy czegoś innego z muzyką. 
  6. Jaki jest Twój ulubiony duet literacki? 
    Ja i Paulina - Pan Banan xD 
  7. Gdybyś miał/a trzy życzenia, jak byś je wykorzystał/a?
    Nie wie, nie wiem, nie wiem. Naprawdę. Na szczęście wiem, że nic takiego mi się nie przytrafi. 
  8. Tegoroczna premiera, której nie możesz się doczekać?
    Książkowej nie mam, ale "Gwiezdne Wojny" by się przydały  i oczywiście "The Book Of Souls" Iron Maiden.
  9. Wolisz trylogię w jednym tomie, czy każdą część osobno? 
    I tak, i tak. Teraz namawiam tatę, żeby mi kupił "Władcę Pierścieni" w jednej oprawie, bo mi szkoda pieniędzy. 
  10. Wolisz książki papierowe, ebooki, czy audiobooki? 
    Zdecydowanie papierowe. Chociaż czasami czytam również ebooki. 
  11. Bohater, z którym się identyfikujesz?
    Na przykład Aurora z serii "Ostatni..." Silvany De Marii. Zamknięta i delikatna, ale jak trzeba otwarta i waleczna. 
Dzisiaj nie nominuję nikogo, ani nie piszę pytań, bo... jestem zajęta ;) Natomiast chętnie dowiem się jak Wy odpowiedzielibyście na powyższe pytania. 

Podobało się? Udostępnij:

11 komentarzy :

  1. Jesteśmy takim najlepszym duetem literackim ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, to widzę, że mieszkasz nie aż tak daleko mnie, skoro odwiedzasz często Radom ^^ Bo ja mieszkam pod Wawą i chodzę do niej do skl :P
    I tak, też wybrałabym średniowiecze :) I fantasy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chodziłabym do szkoły w Warszawie, ale zrezygnowałam.
      Może sie kiedyś spotkamy :D

      Usuń
  3. Ładny szablon. I świetna nazwa blogu! Bardzo mi się podoba. :)
    Ale do średniowiecza w życiu bym się nie przeniosła. Nie poradziłabym tam sobie (nie tylko ze względu na płeć, ale i ówczesną medycynę czy politykę). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Co do średniowiecza, to nie uwierzę, póki tego wszystkiego nie zobaczę. Taka moja ciekawość :)

      Usuń
  4. Hejka! Nominowałam Cię do tagu Albo Albo http://alejaczytelnika.blogspot.com/2015/07/tag-albo-albo.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie przemyślane zakupy? Fajnie, bo ja zazwyczaj, gdy wchodzę do księgarni, to nagle tracę rozum... Czuję się jak ta Alicja w Krainie Czarów i potem wychodzą moje nieprzemyślane zakupy. Ehh... ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi! Ja też bardzo lubię Halta, przeczytałam wszystkie części Zwiadowców ;)) a na Gwiezdne Wojny czekam z utęsknieniem
    ściskam ;*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje dwóch nominacji!
    Świetne odpowiedzi.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji!

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń

Melomol © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka