Melomol

Znowu zakładam bloga. Znowu dopada mnie ta chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami. Bo z kim jak nie z blogiem i jego czytelnikami? Miejsce na posta przyjmie każdą moją literę i wszystko to, co chciałabym powiedzieć, a nie mam komu. Nic nie poradzę na to, że moje otoczenie ma inne zainteresowania od moich i nie ma ochoty na to, aby mnie słuchać. A ja... muszę wszystko z siebie wyrzucić, żeby uporządkować myśli. Dlatego tu jestem.

Na tym blogu znajdą się moje recenzje - czy jak to nazwiecie - książek, muzyki, filmów... i na co tam jeszcze będę miała ochotę. Muszę gdzieś udokumentować to, co przeczytałam, obejrzałam bądź przesłuchałam, prawda?

Melomol (meloman + mol), Sweet Little Kath, Katarzyna - możecie na mnie mówić, jak chcecie, byleby nie Kaśka. Mówiąc o sobie zazwyczaj zaczyna się od imienia, więc już to zrobiłam. Teraz przejdę dalej.

Tym, co trzyma mnie na tym świecie jest przede wszystkim muzyka. Kocham to. I może nie wszyscy są pewni, czy moje nieudolne granie na gitarze, zamieni się w prawdziwą muzykę, ale wiem na pewno, że nigdy nie przestanę słuchać Iron Maiden, Take That, Bacha, Lindsey Stirling, Raubitera, Subvision... Wiem też na pewno, że żadne nauki ścisłe nie są dla mnie i mam nadzieję, że wybór szkoły średniej, jest dobrym wyborem i będę rozwijała się w zawodzie. Postaram się też w wirze zajęć nie zapomnieć o książkach, bo świetnie nadają się do poszerzania horyzontów, a do tego są przyjemną formą rozrywki. Najbardziej lubię te fantasy, bajkowy świat oraz to, czego nie mam na co dzień. To samo dotyczy moich ulubionych filmów. I przyznaję się - zauroczyłam się Lukiem Skywalkerem z "Gwiezdnych Wojen". Poza tym to moja ulubiona saga, która wzbudza we mnie dużo emocji - od smutku i łez przez napięcie aż po śmiech. Za każdym razem przeżywam je na nowo.

Kontakt: email - kasia0001000@gmail.com

Podobało się? Udostępnij:

3 komentarze :

  1. Omomomomomomomomomomomomomomomomomomomomo. <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje przemyślenia.

      Usuń
  2. Fajnie że chcesz się podzielić i rozumiem twoją pasję do literatury (dziele podobną). Mam nadzieje że nie zrezygnujesz z pisania i że przyniesie ci ono dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń

Melomol © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka